Merhaba,
Forum da şu an için moderatör adına şikayet konusu açmak yasak mı ve aynı zaman da -tradera karşılık ben de eksi trader verebilirmiyim?
Kişisel ise yasak değil sanırım, moderatörlüğüne binaen açmak yasak diye biliyorum ancak ticaret yaptıysanız açabilirsin. Ben seneler önce açmıştım özür diledikten sonra açtığım şikayet konusunu silmişti.
Eğer haksız yere itrader verildiğini düşünüyorsan buraya yazabilirsin.
https://www.r10.net/sikayetim-var/147...e-basligi.html