Konu
Moderatör için şikayet açmak yasak mı?
30-10-2015, 09:34:41
#1
weStarz
Üyeliği durduruldu
Merhaba,
Forum da şu an için moderatör adına şikayet konusu açmak yasak mı ve aynı zaman da -tradera karşılık ben de eksi trader verebilirmiyim?