abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel ise yasak değil sanırım, moderatörlüğüne binaen açmak yasak diye biliyorum ancak ticaret yaptıysanız açabilirsin. Ben seneler önce açmıştım özür diledikten sonra açtığım şikayet konusunu silmişti.

Eğer haksız yere itrader verildiğini düşünüyorsan buraya yazabilirsin.
https://www.r10.net/sikayetim-var/147...e-basligi.html
Teşekkürler kişisel açıcam, bir kaç kişi daha mesaj yazsın da kesin olsun.