• 24-03-2008, 18:54:22
    #19
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bi de dişinin durumuna göre değişir. Bazen aşırı çürük azı diş için 5-6 igne birden gömüyorlar çeneye.. Umarım o tür bir sorunun yoktur.
    yok hafif çürük dedi 3 tane..ikisi bi tarafta diğeri bir tarafta alt azı dişleri..ikisi en arkada..diğeri en arkanın bi önünde .. azı dişleri yani
  • 24-03-2008, 18:57:22
    #20
    o iğneden ben de çok korkardım 1 kere yapıldı ama halen korkarım. bi sprey davası var onu sıkıyor. buz gibi oluyor orası zaten onunla bile. koparsalar anlamazsınız. sonra bi iğne girdiğini anlamıyorsunuz bile sadece orda bi'şi var diyorsunuz. o ilaç bi yayılıor zaten iğnenin etki edeceği bölgeye. ben ertesi sabaha kadar üst dudağımın sol tarafını hissetmedim. acayip bir şey ama dolguysa korkma bir şey olduğu yok. bana kanal tedavisi demişti o zamanlar üstünden 3 sene geçti hala gidemedim korkudan
  • 24-03-2008, 20:46:24
    #21
    Üyeliği durduruldu
    sprey sıktır sonra ignenin girişini hissetmessin sadece enjekte ederken souk hissedersin.

    birde Morfin vurursa Kralsın Kafanı kesseler hissetemzsin birde Normal uyuşturucu var onun 1 tanesi beni kesmiyor 2 tane zar zor kesiyor. Sende nasil olur bilmem
  • 24-03-2008, 21:25:40
    #22
    The_CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sprey sıktır sonra ignenin girişini hissetmessin sadece enjekte ederken souk hissedersin.
    birde Morfin vurursa Kralsın Kafanı kesseler hissetemzsin birde Normal uyuşturucu var onun 1 tanesi beni kesmiyor 2 tane zar zor kesiyor. Sende nasil olur bilmem
    eve gelirken kafa bi milyon olur o zaman sarhoş gibi
  • 24-03-2008, 21:32:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Korktuğuna değmez. Onun vurduğu iğneden ne olacak ya Ben ciğerlerimden su aldırdım o koca iğneye dayandım. Korkma acıdan da zevk almaya bak..
  • 24-03-2008, 21:32:43
    #24
    Arkadaşlar sizlere tavsiyem,eğer dişinizden şikayetçiyseniz aklınıza ilk gelen dişinize çektirmek olmasın.
    Önce doktorunuzla görüşün eğer dişinizi kurtabiliyorsa kurtarsın,dolgu yapsın veya kanal tedavisi yapsın ama ne olursa olsun dişinizi kurtarmaya çalışsın.Eğer dişiniz kurtulmıcak gibiyse ancak o zaman çektirin.

    İğne acısı çok kötüdür,çok incedir ve gerçek bi acı verir.
    Dolgu yaptırmak acısızdır doktorunuz iyiyse hiç bişey hissetmezsiniz.
    Kanal tedavisi kadar acı veren hiç bişey yoktur.

    Peki ben bunları nerdenmi biliyorum? İmzama bakın yeterli olur..
  • 24-03-2008, 21:35:44
    #25
    Üyeliği durduruldu
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eve gelirken kafa bi milyon olur o zaman sarhoş gibi
    zaten uyku getiriyor uyursan deliksiz uyuyorsun
  • 24-03-2008, 21:41:22
    #26
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sizlere tavsiyem,eğer dişinizden şikayetçiyseniz aklınıza ilk gelen dişinize çektirmek olmasın.
    Önce doktorunuzla görüşün eğer dişinizi kurtabiliyorsa kurtarsın,dolgu yapsın veya kanal tedavisi yapsın ama ne olursa olsun dişinizi kurtarmaya çalışsın.Eğer dişiniz kurtulmıcak gibiyse ancak o zaman çektirin.
    İğne acısı çok kötüdür,çok incedir ve gerçek bi acı verir.
    Dolgu yaptırmak acısızdır doktorunuz iyiyse hiç bişey hissetmezsiniz.
    Kanal tedavisi kadar acı veren hiç bişey yoktur.
    Peki ben bunları nerdenmi biliyorum? İmzama bakın yeterli olur..
    anlamadığım bir nokta var;
    iğne acısı kötü demişsin dolgu yaptırmak acısızdır demişsin..dolgu yapılırken iğne vurulmuyormu ki?
  • 24-03-2008, 21:45:23
    #27
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadığım bir nokta var;
    iğne acısı kötü demişsin dolgu yaptırmak acısızdır demişsin..dolgu yapılırken iğne vurulmuyormu ki?
    iğne yapan doktorda var yapmayanda.
    dostum emin ol yapsada yapmasada diğer acılara göre hiç bişey yok dolguda.

    Mesela yemek yerken dişine çatalın ucu değmiş gibi düşün tam yerine denk gelirse hafif bir sızlama olur,aynı dolguda o şekilde çok hafif bir acısı var.