• 24-03-2008, 21:46:57
    #28
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iÄŸne yapan doktorda var yapmayanda.
    dostum emin ol yapsada yapmasada diğer acılara göre hiç bişey yok dolguda.
    Mesela yemek yerken dişine çatalın ucu değmiş gibi düşün tam yerine denk gelirse hafif bir sızlama olur,aynı dolguda o şekilde çok hafif bir acısı var.
    evet dünyada ne acılar var biz daha bir iğnenin ucundan korkuyoruz :-8
  • 24-03-2008, 21:51:34
    #29
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sizlere tavsiyem,eğer dişinizden şikayetçiyseniz aklınıza ilk gelen dişinize çektirmek olmasın.
    Önce doktorunuzla görüşün eğer dişinizi kurtabiliyorsa kurtarsın,dolgu yapsın veya kanal tedavisi yapsın ama ne olursa olsun dişinizi kurtarmaya çalışsın.Eğer dişiniz kurtulmıcak gibiyse ancak o zaman çektirin.

    İğne acısı çok kötüdür,çok incedir ve gerçek bi acı verir.
    Dolgu yaptırmak acısızdır doktorunuz iyiyse hiç bişey hissetmezsiniz.
    Kanal tedavisi kadar acı veren hiç bişey yoktur.

    Peki ben bunları nerdenmi biliyorum? İmzama bakın yeterli olur..
    hocam şu kanal tedavisi hakkında ufak bir bilgi versen ? burdan da olur pm yoluyla da olur. çok tırsıyorum
  • 24-03-2008, 22:24:21
    #30
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korktuğuna değmez. Onun vurduğu iğneden ne olacak ya Ben ciğerlerimden su aldırdım o koca iğneye dayandım. Korkma acıdan da zevk almaya bak..
    fatih lerin hepsinde mi piskopatlık vardır nedir adaş
  • 24-03-2008, 22:44:12
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Adaşım Evet birazda olsa var piskoluk, yok desem yalan olur Ama efendiliğimiz her zaman ön plandadır. Gemiden düşmüştüm bir keresinde omzum yerinden çıktı, o gün adamlar beni revire nasıl götüreciğini şaşırdı ama ben gülümseyerek acıyı geçiştirmeye çalıştım. Allah kimseye acı yaşatmasın tabi..
  • 25-03-2008, 19:43:58
    #32
    beyler vakit yaklaşıyo yarın saat 15 civarı gibi dişçinin ameliyat koltuğuna oturucam.. heyecan hat safhada :S
    dua edinde iyi geçsin
  • 25-03-2008, 19:46:26
    #33
    Rahat Ol Birşey Olmaz İki Kere Dişlerime Dolgu Yaptırdım Sonra Gittim O Dolgu YAptırdığım Dişleri Çektirdim Acı Yok
  • 25-03-2008, 19:47:35
    #34
    doktorun saÄŸlamsa proplem yok.
    yanlış iğne vururlarsa Allah muhafaza kolunu keserler
  • 25-03-2008, 19:50:02
    #35
    Üyeliği durduruldu
    benim de bayağı çürüdü dişler. en yakın zamanda gidip muayene yaptırıp sonra dolgu çaktırmam lazım.
    tabi çakma dolgu yaparlar mı orasını bilemiyorum
  • 25-03-2008, 19:52:29
    #36
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktorun saÄŸlamsa proplem yok.
    yanlış iğne vururlarsa Allah muhafaza kolunu keserler
    burası türkiye olurmu olur
    doktorum iyi olmasına iyide benim korkup çekindiğim nokta iğne acısı :S