Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DiÅŸ Problemi
43
●4.188
- 24-03-2008, 21:51:34hocam şu kanal tedavisi hakkında ufak bir bilgi versen ?Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burdan da olur pm yoluyla da olur.
çok tırsıyorum
- 24-03-2008, 22:24:21fatih lerin hepsinde mi piskopatlık vardır nedir adaşFatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2008, 22:44:12Üyeliği durdurulduAdaşım
Evet birazda olsa var piskoluk, yok desem yalan olur
Ama efendiliğimiz her zaman ön plandadır. Gemiden düşmüştüm bir keresinde omzum yerinden çıktı, o gün adamlar beni revire nasıl götüreciğini şaşırdı ama ben gülümseyerek acıyı geçiştirmeye çalıştım. Allah kimseye acı yaşatmasın tabi..
- 25-03-2008, 19:52:29burası türkiye olurmu olurmcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

doktorum iyi olmasına iyide benim korkup çekindiğim nokta iğne acısı :S

Ben ciğerlerimden su aldırdım o koca iğneye dayandım. Korkma acıdan da zevk almaya bak..