Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iğne yapan doktorda var yapmayanda.
dostum emin ol yapsada yapmasada diğer acılara göre hiç bişey yok dolguda.
Mesela yemek yerken dişine çatalın ucu değmiş gibi düşün tam yerine denk gelirse hafif bir sızlama olur,aynı dolguda o şekilde çok hafif bir acısı var.
evet dünyada ne acılar var biz daha bir iğnenin ucundan korkuyoruz :-8