Adaşım Evet birazda olsa var piskoluk, yok desem yalan olur Ama efendiliğimiz her zaman ön plandadır. Gemiden düşmüştüm bir keresinde omzum yerinden çıktı, o gün adamlar beni revire nasıl götüreciğini şaşırdı ama ben gülümseyerek acıyı geçiştirmeye çalıştım. Allah kimseye acı yaşatmasın tabi..