Arkadaşlar sizlere tavsiyem,eğer dişinizden şikayetçiyseniz aklınıza ilk gelen dişinize çektirmek olmasın.
Önce doktorunuzla görüşün eğer dişinizi kurtabiliyorsa kurtarsın,dolgu yapsın veya kanal tedavisi yapsın ama ne olursa olsun dişinizi kurtarmaya çalışsın.Eğer dişiniz kurtulmıcak gibiyse ancak o zaman çektirin.
İğne acısı çok kötüdür,çok incedir ve gerçek bi acı verir.
Dolgu yaptırmak acısızdır doktorunuz iyiyse hiç bişey hissetmezsiniz.
Kanal tedavisi kadar acı veren hiç bişey yoktur.
Peki ben bunları nerdenmi biliyorum? İmzama bakın yeterli olur..

anlamadığım bir nokta var;
iğne acısı kötü demişsin dolgu yaptırmak acısızdır demişsin..dolgu yapılırken iğne vurulmuyormu ki?