MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadığım bir nokta var;
iğne acısı kötü demişsin dolgu yaptırmak acısızdır demişsin..dolgu yapılırken iğne vurulmuyormu ki?
iğne yapan doktorda var yapmayanda.
dostum emin ol yapsada yapmasada diğer acılara göre hiç bişey yok dolguda.

Mesela yemek yerken dişine çatalın ucu değmiş gibi düşün tam yerine denk gelirse hafif bir sızlama olur,aynı dolguda o şekilde çok hafif bir acısı var.