o iğneden ben de çok korkardım 1 kere yapıldı ama halen korkarım. bi sprey davası var onu sıkıyor. buz gibi oluyor orası zaten onunla bile. koparsalar anlamazsınız. sonra bi iğne girdiğini anlamıyorsunuz bile sadece orda bi'şi var diyorsunuz. o ilaç bi yayılıor zaten iğnenin etki edeceği bölgeye. ben ertesi sabaha kadar üst dudağımın sol tarafını hissetmedim. acayip bir şey ama dolguysa korkma bir şey olduğu yok. bana kanal tedavisi demişti o zamanlar üstünden 3 sene geçti hala gidemedim korkudan