küçükken dişimi çekmesinler diye kaçmıştım koskoca hastaneyi 3 kere turladım sonunda yakaladılar ve çektiler dişimi. ve o çekilen diş 5 sene sonra çıktı.
artık çürük oldumu eski usul kapı yardımıyla hallediyorum.
ben diş çektirmekden asla kaçmam taki diş çekilip de agzıma pamugu tıkana kadar adam sprey sıkar,igne vurur,dişi çeker bunları hissetmem dahi ama agzıma pamugu tıkınca migde bulantısı başlıyor...sırf onun için dişçiye gitmiyorum bende
Dişçiyi çok severim Her 2 ayda bir iğne yapmadan duramaz çeneme
Dişçinin iğnesi ağrıtmaz ama işlem bittikten sonra iğne yerleri öyle bir acır ki.. kafanı duvarlara vurabilirsin.
bende igne yerinde agrı filan olmuyor ama az bi sızı oluyor.onun içinde vermidon alıyorum geçiyor....