Konu
Diş Problemi
24-03-2008, 18:37:58
#12
husay
Bırak iğne yapsın, uyuştuğunda hiçbirşey hissetmezsin, ben birkez iğnesiz yaptırmıştım iyi bir acıtıyor deneme sakın