• 24-03-2008, 18:35:18
    #10
    küçükken dişimi çekmesinler diye kaçmıştım koskoca hastaneyi 3 kere turladım sonunda yakaladılar ve çektiler dişimi. ve o çekilen diş 5 sene sonra çıktı.
    artık çürük oldumu eski usul kapı yardımıyla hallediyorum.
  • 24-03-2008, 18:37:55
    #11
    Dişçiyi çok severim Her 2 ayda bir iğne yapmadan duramaz çeneme

    Dişçinin iğnesi ağrıtmaz ama işlem bittikten sonra iğne yerleri öyle bir acır ki.. kafanı duvarlara vurabilirsin.
  • 24-03-2008, 18:37:58
    #12
    Bırak iğne yapsın, uyuştuğunda hiçbirşey hissetmezsin, ben birkez iğnesiz yaptırmıştım iyi bir acıtıyor deneme sakın
  • 24-03-2008, 18:39:22
    #13
    ben diş çektirmekden asla kaçmam taki diş çekilip de agzıma pamugu tıkana kadar adam sprey sıkar,igne vurur,dişi çeker bunları hissetmem dahi ama agzıma pamugu tıkınca migde bulantısı başlıyor...sırf onun için dişçiye gitmiyorum bende
  • 24-03-2008, 18:39:44
    #14
    diş ağrısı gibi fecii bir ağrı bilmiyorum
  • 24-03-2008, 18:40:23
    #15
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dişçiyi çok severim Her 2 ayda bir iğne yapmadan duramaz çeneme
    Dişçinin iğnesi ağrıtmaz ama işlem bittikten sonra iğne yerleri öyle bir acır ki.. kafanı duvarlara vurabilirsin.
    bende igne yerinde agrı filan olmuyor ama az bi sızı oluyor.onun içinde vermidon alıyorum geçiyor....
  • 24-03-2008, 18:46:39
    #16
    sprey aklıma yattı umarım uyuşturmada yardımcı olur..iğne uzak dursun
    bide o ağızına bi hortum sokuyolar tükrüğü içeri çekiyor.o gıcığıma gidiyor
  • 24-03-2008, 18:51:15
    #17
    Ya bi de dişinin durumuna göre değişir. Bazen aşırı çürük azı diş için 5-6 igne birden gömüyorlar çeneye.. Umarım o tür bir sorunun yoktur.
  • 24-03-2008, 18:51:21
    #18
    8 dişime dolgu yapıldı. Her gittiğimde 3 yere iğne vuruyordu.Çok hafif bi acısı var zaten iğneyi vurduktan sonra dolgu yapılırken ağrı yapmıyor.