HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dişçiyi çok severim Her 2 ayda bir iğne yapmadan duramaz çeneme
Dişçinin iğnesi ağrıtmaz ama işlem bittikten sonra iğne yerleri öyle bir acır ki.. kafanı duvarlara vurabilirsin.
bende igne yerinde agrı filan olmuyor ama az bi sızı oluyor.onun içinde vermidon alıyorum geçiyor....