Dişçiyi çok severim

Her 2 ayda bir iğne yapmadan duramaz çeneme

Dişçinin iğnesi ağrıtmaz ama işlem bittikten sonra iğne yerleri öyle bir acır ki.. kafanı duvarlara vurabilirsin.
bende igne yerinde agrı filan olmuyor ama az bi sızı oluyor.onun içinde vermidon alıyorum geçiyor....