HKNOCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diş Problemi
43
●4.188
- 24-03-2008, 18:57:22o iğneden ben de çok korkardım 1 kere yapıldı ama halen korkarım.
bi sprey davası var onu sıkıyor. buz gibi oluyor orası zaten onunla bile. koparsalar anlamazsınız.
sonra bi iğne girdiğini anlamıyorsunuz bile sadece orda bi'şi var diyorsunuz. o ilaç bi yayılıor zaten iğnenin etki edeceği bölgeye. ben ertesi sabaha kadar üst dudağımın sol tarafını hissetmedim. acayip bir şey
ama dolguysa korkma bir şey olduğu yok. bana kanal tedavisi demişti o zamanlar üstünden 3 sene geçti hala gidemedim korkudan
- 24-03-2008, 20:46:24Üyeliği durduruldusprey sıktır sonra ignenin girişini hissetmessin sadece enjekte ederken souk hissedersin.
birde Morfin vurursa Kralsın Kafanı kesseler hissetemzsin birde Normal uyuşturucu var onun 1 tanesi beni kesmiyor 2 tane zar zor kesiyor. Sende nasil olur bilmem
- 24-03-2008, 21:25:40
- 24-03-2008, 21:32:43Arkadaşlar sizlere tavsiyem,eğer dişinizden şikayetçiyseniz aklınıza ilk gelen dişinize çektirmek olmasın.
Önce doktorunuzla görüşün eğer dişinizi kurtabiliyorsa kurtarsın,dolgu yapsın veya kanal tedavisi yapsın ama ne olursa olsun dişinizi kurtarmaya çalışsın.Eğer dişiniz kurtulmıcak gibiyse ancak o zaman çektirin.
İğne acısı çok kötüdür,çok incedir ve gerçek bi acı verir.
Dolgu yaptırmak acısızdır doktorunuz iyiyse hiç bişey hissetmezsiniz.
Kanal tedavisi kadar acı veren hiç bişey yoktur.
Peki ben bunları nerdenmi biliyorum? İmzama bakın yeterli olur..
- 24-03-2008, 21:35:44Üyeliği durdurulduzaten uyku getiriyor uyursan deliksiz uyuyorsunMicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2008, 21:41:22anlamadığım bir nokta var;Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iğne acısı kötü demişsin dolgu yaptırmak acısızdır demişsin..dolgu yapılırken iğne vurulmuyormu ki? - 24-03-2008, 21:45:23iğne yapan doktorda var yapmayanda.MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum emin ol yapsada yapmasada diğer acılara göre hiç bişey yok dolguda.
Mesela yemek yerken dişine çatalın ucu değmiş gibi düşün tam yerine denk gelirse hafif bir sızlama olur,aynı dolguda o şekilde çok hafif bir acısı var.
bi sprey davası var onu sıkıyor. buz gibi oluyor orası zaten onunla bile. koparsalar anlamazsınız.