Arkadaşlar toplanın bir konuda görüşlerinize ihtiyacımız var
20
●1.150
- 13-08-2015, 13:52:25Hocam sizin yaptığınız bence taslaktakinden çok daha güzel fakat eğer taslaktakinin aynısı istendiyse istiyeninde vardır bir bildiği, kaldırın menünün altındaki ikinci menüyü(Grimsi arka plana sahip olanı.) yine kaldırın resimlerle görselleştirilmiş bölümü. Taslakta footerda yok onuda kaldırın(İstenirse tabi.) teslim edin.
- 13-08-2015, 14:29:39Üyeliği durduruldusyf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledarker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYok arkadaşlar taslak ile alakası yok deniyor. Bende dedim, eğer sorun oradaki resimler ise kaldırayım diye.OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten bana bu taslak verildiğinde site bu şekilde olacak dendi yani bunun aynısı olacak değil.
Teşekkürler. - 13-08-2015, 20:20:47teşekkür etmesi gerekirken beğenmemiş
menüyü kendi istedigi gibi büyük kutu halinde tek menü yapın altındaki fotoları kaldırın çizgileri ekleyin verin
duyuruların arkasına falan renklendirme yaparak lüxe kaçmışsın cidden ayıp



- 14-08-2015, 09:12:32Bence taslaktan anlaşılıp çıkarılacak tasarımı yapmışsınız. Benziyor yani. Ancak "bak insanlar benziyor diyor o yüzden bunu kullan" demek için açtıysanız konuyu, bence böyle bir yöntem yerine kişinin isteklerini yapmanız daha hoşgörülü olur gibi geldi bana. Tabi ortak kararınızsa bu konuyu açmak bilemem. Kafasındakini tam olarak anlatamamış olabilir sonuçta. Kişi artniyet ile diretiyorsa bile onun ayıbı olurdu.