Konu
Arkadaşlar toplanın bir konuda görüşlerinize ihtiyacımız var
13-08-2015, 20:20:47
#16
selcuksepetci
teşekkür etmesi gerekirken beğenmemiş
menüyü kendi istedigi gibi büyük kutu halinde tek menü yapın altındaki fotoları kaldırın çizgileri ekleyin verin
duyuruların arkasına falan renklendirme yaparak lüxe kaçmışsın cidden ayıp