teşekkür etmesi gerekirken beğenmemiş

menüyü kendi istedigi gibi büyük kutu halinde tek menü yapın altındaki fotoları kaldırın çizgileri ekleyin verin

duyuruların arkasına falan renklendirme yaparak lüxe kaçmışsın cidden ayıp