Hocam sizin yaptığınız bence taslaktakinden çok daha güzel fakat eğer taslaktakinin aynısı istendiyse istiyeninde vardır bir bildiği, kaldırın menünün altındaki ikinci menüyü(Grimsi arka plana sahip olanı.) yine kaldırın resimlerle görselleştirilmiş bölümü. Taslakta footerda yok onuda kaldırın(İstenirse tabi.) teslim edin.