syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısı olmuş, ne gibi bir farklılık varmış? Acaba sütunlar arası çizgimi istiyor taslakta bir o çizgiler var.
darker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin yaptığınız bence taslaktakinden çok daha güzel fakat eğer taslaktakinin aynısı istendiyse istiyeninde vardır bir bildiği, kaldırın menünün altındaki ikinci menüyü(Grimsi arka plana sahip olanı.) yine kaldırın resimlerle görselleştirilmiş bölümü. Taslakta footerda yok onuda kaldırın(İstenirse tabi.) teslim edin.
OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuyu acacagina 2 tane layer silcektin bitmisti olay
Yok arkadaşlar taslak ile alakası yok deniyor. Bende dedim, eğer sorun oradaki resimler ise kaldırayım diye.

Zaten bana bu taslak verildiğinde site bu şekilde olacak dendi yani bunun aynısı olacak değil.

Teşekkürler.