Herkese selamlar,
Uzun süredir off topic'de konu açmıyordum bu arada tüm eski arkadaşlara ayrıyetten selam gönderiyorum.
Bir arkadaş ile bir projede anlaştık, bana kendisi bir taslak gönderdi bu taslak ile aynı olacak tasarım dedi bir kaçta örnek site attı.
Proje bitiminde taslak ile tasarımın farklı olduğunu iletti ben de böyle birşeyin olmadığını.
Bir de size sormak istedik.
Taslak: http://www.furkann.com/r10-hakem/2.png
Benim hazırladığım: http://www.furkann.com/r10-hakem/1.png
Yorumlarınızı alabilirmiyim?
Arkadaşlar toplanın bir konuda görüşlerinize ihtiyacımız var
20
●1.150
- 13-08-2015, 12:57:44Bakın bu işi ben arkadaşa verdim güzel yada kötü olmuş yorumlarına ihtiyaç yok şablon ile arkadaşın yaptığı aynı görüntümü 90 yıllar 80 yıllar fark etmez istenilen bu verilen ile özdeşmi bu konu hakkında yorum yapın
- 13-08-2015, 13:00:02Üyeliği durdurulduaslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemaviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOfisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar güzel, çirkin yerine, taslak ile tasarım benziyor mu benzemiyor mu onu iletirmisiniz?Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü ben bana verilen taslakdaki dizayn ile tasarımdaki dizayn arasında fark göremiyorum.
Lütfen buna da yorum yapın.
taslakta bir o çizgiler var.