• 13-08-2015, 11:12:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese selamlar,

    Uzun süredir off topic'de konu açmıyordum bu arada tüm eski arkadaşlara ayrıyetten selam gönderiyorum.

    Bir arkadaş ile bir projede anlaştık, bana kendisi bir taslak gönderdi bu taslak ile aynı olacak tasarım dedi bir kaçta örnek site attı.

    Proje bitiminde taslak ile tasarımın farklı olduğunu iletti ben de böyle birşeyin olmadığını.

    Bir de size sormak istedik.

    Taslak: http://www.furkann.com/r10-hakem/2.png
    Benim hazırladığım: http://www.furkann.com/r10-hakem/1.png

    Yorumlarınızı alabilirmiyim?
  • 13-08-2015, 11:17:14
    #2
    Arkadaşınız çok basit istemiş siz çok profesyonel yapmış siz haksızsınız hocam. MS Publisher ile falan yapın yada paint ile , 90 lı yılların web siteleri gibi görünmesini istemiş sanırım nostalji yapıcak.
  • 13-08-2015, 12:20:15
    #3
    Neyi beğenmemiş ben de anlayamadım.
  • 13-08-2015, 12:41:00
    #4
    Arkadaşınız güzelden anlamıyor.
  • 13-08-2015, 12:42:57
    #5
    güzel bence sizin hazırladığınız
  • 13-08-2015, 12:57:44
    #6
    Bakın bu işi ben arkadaşa verdim güzel yada kötü olmuş yorumlarına ihtiyaç yok şablon ile arkadaşın yaptığı aynı görüntümü 90 yıllar 80 yıllar fark etmez istenilen bu verilen ile özdeşmi bu konu hakkında yorum yapın
  • 13-08-2015, 13:00:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizin hazırladığınız çok iyi.
  • 13-08-2015, 13:00:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınız çok basit istemiş siz çok profesyonel yapmış siz haksızsınız hocam. MS Publisher ile falan yapın yada paint ile , 90 lı yılların web siteleri gibi görünmesini istemiş sanırım nostalji yapıcak.
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi beğenmemiş ben de anlayamadım.
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınız güzelden anlamıyor.
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bence sizin hazırladığınız
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin hazırladığınız çok iyi.
    Arkadaşlar güzel, çirkin yerine, taslak ile tasarım benziyor mu benzemiyor mu onu iletirmisiniz?

    Çünkü ben bana verilen taslakdaki dizayn ile tasarımdaki dizayn arasında fark göremiyorum.

    Lütfen buna da yorum yapın.
  • 13-08-2015, 13:39:57
    #9
    Aynısı olmuş, ne gibi bir farklılık varmış? Acaba sütunlar arası çizgimi istiyor taslakta bir o çizgiler var.