aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşınız çok basit istemiş siz çok profesyonel yapmış siz haksızsınız hocam. MS Publisher ile falan yapın yada paint ile , 90 lı yılların web siteleri gibi görünmesini istemiş sanırım nostalji yapıcak.
maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyi beğenmemiş ben de anlayamadım.
Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşınız güzelden anlamıyor.
chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel bence sizin hazırladığınız
Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin hazırladığınız çok iyi.
Arkadaşlar güzel, çirkin yerine, taslak ile tasarım benziyor mu benzemiyor mu onu iletirmisiniz?

Çünkü ben bana verilen taslakdaki dizayn ile tasarımdaki dizayn arasında fark göremiyorum.

Lütfen buna da yorum yapın.