Arkadaşınız çok basit istemiş siz çok profesyonel yapmış siz haksızsınız hocam. MS Publisher ile falan yapın yada paint ile , 90 lı yılların web siteleri gibi görünmesini istemiş sanırım nostalji yapıcak.
Neyi beğenmemiş ben de anlayamadım.
Arkadaşınız güzelden anlamıyor.
güzel bence sizin hazırladığınız
Sizin hazırladığınız çok iyi.
Arkadaşlar güzel, çirkin yerine, taslak ile tasarım benziyor mu benzemiyor mu onu iletirmisiniz?
Çünkü ben bana verilen taslakdaki dizayn ile tasarımdaki dizayn arasında fark göremiyorum.
Lütfen buna da yorum yapın.