r10 a androıd telden gırıyorum farklı olmus
5
●332
- 07-05-2015, 02:17:44Üyeliği durdurulduR10 neden fatklı oldu pc den gırdıgım gıbıydı ama deıl sorun bende mı
- 07-05-2015, 02:36:22Mobil temayı aktif etmişler sorun falan yok.androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2015, 10:40:22Üyeliği durdurulduhiç iyi olmadı. diğer masaüstü görünüme nasıl girerimByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2015, 12:37:27Sanirim ekran boyutuna gore veya user agent'e gore mobil temayi gosteriyor. Tarayıcıyı masaüstü görünümü moduna alabilirsin.androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle