• 07-05-2015, 02:17:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10 neden fatklı oldu pc den gırdıgım gıbıydı ama deıl sorun bende mı
  • 07-05-2015, 02:36:22
    #2
    androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 neden fatklı oldu pc den gırdıgım gıbıydı ama deıl sorun bende mı
    Mobil temayı aktif etmişler sorun falan yok.
  • 07-05-2015, 10:40:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil temayı aktif etmişler sorun falan yok.
    hiç iyi olmadı. diğer masaüstü görünüme nasıl girerim
  • 07-05-2015, 12:37:27
    #4
    androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç iyi olmadı. diğer masaüstü görünüme nasıl girerim
    Sanirim ekran boyutuna gore veya user agent'e gore mobil temayi gosteriyor. Tarayıcıyı masaüstü görünümü moduna alabilirsin.
  • 07-05-2015, 12:39:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanirim ekran boyutuna gore veya user agent'e gore mobil temayi gosteriyor. Tarayıcıyı masaüstü görünümü moduna alabilirsin.
    göremedim de.
  • 07-05-2015, 22:29:07
    #6
    https://www.r10.net/profil/seceneklerim/

    tıkla değiştir.