Konu
r10 a androıd telden gırıyorum farklı olmus
07-05-2015, 12:37:27
#4
ByMaster
androidkafali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hiç iyi olmadı. diğer masaüstü görünüme nasıl girerim
Sanirim ekran boyutuna gore veya user agent'e gore mobil temayi gosteriyor. Tarayıcıyı masaüstü görünümü moduna alabilirsin.