androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç iyi olmadı. diğer masaüstü görünüme nasıl girerim
Sanirim ekran boyutuna gore veya user agent'e gore mobil temayi gosteriyor. Tarayıcıyı masaüstü görünümü moduna alabilirsin.