Konu
r10 a androıd telden gırıyorum farklı olmus
07-05-2015, 10:40:22
#3
androidkafali
Üyeliği durduruldu
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mobil temayı aktif etmişler sorun falan yok.
hiç iyi olmadı. diğer masaüstü görünüme nasıl girerim