ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanirim ekran boyutuna gore veya user agent'e gore mobil temayi gosteriyor. Tarayıcıyı masaüstü görünümü moduna alabilirsin.
göremedim de.