Konu
r10 a androıd telden gırıyorum farklı olmus
07-05-2015, 12:39:56
#5
androidkafali
Üyeliği durduruldu
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanirim ekran boyutuna gore veya user agent'e gore mobil temayi gosteriyor. Tarayıcıyı masaüstü görünümü moduna alabilirsin.
göremedim de.