Konu
r10 a androıd telden gırıyorum farklı olmus
07-05-2015, 02:36:22
#2
ByMaster
androidkafali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 neden fatklı oldu pc den gırdıgım gıbıydı ama deıl sorun bende mı
Mobil temayı aktif etmişler sorun falan yok.