Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
9
●563
- 14-04-2015, 15:18:55Siz kamu kurumundamı çalışıyorsunuz bilgi işlemci olarak ?unregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2015, 10:38:31
- 22-05-2015, 10:47:57Taşeronuz sürünüyoruz.
Kamuya bilgi işlemci olarak atanmak bayağı zor. Tanıdıktan sıra gelmiyor.
