• 13-04-2015, 08:41:45
    #1
    Kamuda kpss ile atanıp bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
  • 14-04-2015, 15:18:06
    #2
    var olmaz mı ..
  • 14-04-2015, 15:18:55
    #3
    unregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var olmaz mı ..
    Siz kamu kurumundamı çalışıyorsunuz bilgi işlemci olarak ?
  • 21-05-2015, 11:47:24
    #4
    Güncel arkadaşlar
  • 21-05-2015, 16:04:01
    #5
    var tabikide.
  • 22-05-2015, 09:43:09
    #6
    Özel sektör olmaz mı
  • 22-05-2015, 10:37:46
    #7
    Kamu da ama taşeron var
  • 22-05-2015, 10:38:31
    #8
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamu da ama taşeron var
    bilgi işlemcide taşeron varmı yahu
  • 22-05-2015, 10:47:57
    #9
    Taşeronuz sürünüyoruz. Kamuya bilgi işlemci olarak atanmak bayağı zor. Tanıdıktan sıra gelmiyor.