Konu
Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
14-04-2015, 15:18:55
#3
Ozsoy05
unregisteredboy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
var olmaz mı ..
Siz kamu kurumundamı çalışıyorsunuz bilgi işlemci olarak ?