Konu
Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
22-05-2015, 10:47:57
#9
WebEngineer
Taşeronuz sürünüyoruz.
Kamuya bilgi işlemci olarak atanmak bayağı zor. Tanıdıktan sıra gelmiyor.