Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
9
●
563
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
1
2
22-05-2015, 14:34:28
#10
Abdlsmt!
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilgi işlemcide taşeron varmı yahu
Olmaz mı
İnşaat şirketiyiz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler