Konu
Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
22-05-2015, 14:34:28
#10
Abdlsmt!
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilgi işlemcide taşeron varmı yahu
Olmaz mı
İnşaat şirketiyiz