Konu
Kamuda bilgi işlemci olarak çalışan varmı burada?
22-05-2015, 10:38:31
#8
Ozsoy05
Abdlsmt! adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kamu da ama taşeron var
bilgi işlemcide taşeron varmı yahu