• 13-04-2015, 15:09:08
    #46
    yıllar önce dergilerde okurdum bunu. yalnız gerçekleşme ihtimali milyarda bir. kazara canlanır felan al başına belayı bu seferde bunun için savaşı çıkarırlar
  • 13-04-2015, 16:30:32
    #47
    ex olup tekrar dirilenler oluyor.
    Yani ölüm sonra tekrar canlananlar hal öyle olunca buda olabilir yani ISID'in yaptığı gibi ekmek bıçağı ile kafayı kesip diğer kişiye dikmeyecek ya vardır bir yolu damarları vs bağlar bir yere herhalde yapar mı yaparlar sıkıntı yok hafız.
  • 13-04-2015, 16:38:17
    #48
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey söz konusu değil. Bilim insanları öncesini de düşünüyor. Neden öncesini düşünemesinler ki? Patlama aslında bildiğim kadar teoride mevcut ve öncesini de bazı teorilere dayandırıyorlar. Tabii ki bilim teoriler üretiyor yoksa hem fikir değiller, alternatifler var. Bana sorarsan öncesi var mı diye bence de yoktur. Böyle düşünmemin sebebi var olması için öncesinin olduğunu düşünmüyorum çünkü bir evreni oluşturan korkunç büyüklükte ki şey eğer bir noktadan bir hiçlikten çıktı ise bunun izahını yapmak pek mantıklı olmayabilir. Evrenin oluşma aşamasında yada başlangıcında mantık aramamak gerekiyor, mantık dediğim şey şuan da ki evrene bakarak düşündüğümüz yasalardır. Büyüklük küçüklük gibi kavramlar bence yanılsamadan ibaret. Aslında bu yasalar da bizim mantık dediğimiz kavramı oluşturuyor, mantıksızlık üstüne inşa edilmiş mantık dünyası.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:00:44 -->-> Daha önceki mesaj 10:19:34 --



    Bilmeyen kim? Bilinemiyor dediğin nedir? İspat edilmemiş şeyler mi. Her insan gözlemleme yapabilir ve bir neticeye varabilir. Bunu da bilgin ölçüsünde yapabilirsin. İki bilgiyi birleştirip üçüncü bilinmeyeni bilinir kılabilirsin. Ateist olmam için değil olmamam için nedenlerim var. Ruhun olmasaydı eğer beynin zaten özgün kararlar alamazdı. Örneğin iki rakamı çarp dediğimde rastgele iki rakamı çarparsın. Sonucu beynin verir ama bu iki rakamı ise beyninin değil ruhunun seçimi sağlar. 2*2 mi yoksa 16*45 mi? Hesap makinesinde iki rakamı çarparsın, sonucu hesap makinesi sağlasa bile o rakamları giren hesap makinesi değildir dışarıdan bir kuvvet. Aynı şekilde ekrana bakanda dışarıdan bir kuvvettir.

    Bilim bilincin nasıl oluştuğunu henüz çözemedi sır olarak gizemini koruyor. Mesele neden ölüyü diriltmek olmasın, şuana kadar kimse dirilmedi. Bilim ilerledikçe ilgi alanı olmayan şeyler ilgi alanına girecektir. Örneğin paralel boyutlar ilgi alanında değildi daha önceleri, ama kuantum fiziği ile bu değişti. Ruhun varlığını söyleyemez ancak beden haricinde bir kuvvet olduğunu söyleyebilir. Aynı şekilde evrene de dışarıdan bir kuvvetin etki ettiğini söyleyebilir. Ötesini ise gerek dini inançlarımıza göre gerek kendi hayal gücümüze göre düşünebiliriz. Azda olsa mantığı çözmüşsün aslında bilim bana evrendeki yasaların işleyişini anlatıyor ama bu yasaların neden olduğunu olması gerektiğini pek anlatamıyor. Işık hızı hakkında bilgi sağlarken neden ışık hızı sabittir sorusunun cevabını veremiyor. İşte bu kuralları koyan bu emirleri veren Tanrıdır. Çünkü aslında kurallar yasalar yoktur olmaması gerekiyor, ışık neden maddeye dönüşüyor? Enerji özgür ve çok hızlı iken neden bir kalıba giriyor? Evreni oluşturan şey, yoktan var eden şey aynı zamanda sende de mevcut. Hiç yoktan hayaller kuruyorsun, hiç yoktan hareket ediyorsun. Vücudun bunları yapsa da ilk tetiklemeyi, yap diyen emri beynin yapmıyor ruhundan gelen istek yaptırıyor. İkisi aslında farklı şeyler değil. Evrende şuan bir rüya gibidir. Aslında kurallar yoktur. Rüyada neden süpermen gibi uçmuyorsun? Kendine sınırları yasaları kendin koyarsın ama evrene bu yasaları koyan Tanrıdır.
    Yeterince iyi okumadığını düşünerek ;

    Zaten düşülen en büyük hata da evrenin oluşum hammaddesi ya da öncekini düşünmek. Diyoruz ki Big Bang zaten her şeyin başlangıcıydı. Maddeselliğin, zamanın... Öncesini düşünmek yanlış olur. Kuzey kutbunun kuzeyinde ne var demek gibi. Zaten kuzeyin kuzey olmasını belirleyen kuzey kutbudur.
    Yapılan araştırmalar da öncesini değil, o anda neler olduğunu anlamak için yapılıyor.
  • 13-04-2015, 17:07:53
    #49
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ex olup tekrar dirilenler oluyor.
    Yani ölüm sonra tekrar canlananlar hal öyle olunca buda olabilir yani ISID'in yaptığı gibi ekmek bıçağı ile kafayı kesip diğer kişiye dikmeyecek ya vardır bir yolu damarları vs bağlar bir yere herhalde yapar mı yaparlar sıkıntı yok hafız.
    Böyle bir şey yoktur senin dediğin kayıtlara öldü diye geçip aslında ölmemiş insanların bir şekilde tekrar ölmediğinin anlaşılmasıdır. Yada kalbi durur ama beyin ölümü gerçekleşmemiştir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:07:53 -->-> Daha önceki mesaj 16:59:59 --

    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeterince iyi okumadığını düşünerek ;

    Zaten düşülen en büyük hata da evrenin oluşum hammaddesi ya da öncekini düşünmek. Diyoruz ki Big Bang zaten her şeyin başlangıcıydı. Maddeselliğin, zamanın... Öncesini düşünmek yanlış olur. Kuzey kutbunun kuzeyinde ne var demek gibi. Zaten kuzeyin kuzey olmasını belirleyen kuzey kutbudur.
    Yapılan araştırmalar da öncesini değil, o anda neler olduğunu anlamak için yapılıyor.
    Bing bang bile teori aşamasındadır. Zaten kesinliğini ispatlamak mümkün olamayabilir. Bunun gibi farklı teorilerde mevut. Patlama olsa bile daha öncesini bilim insanları araştırıyor ben değilim araştıran yada düşünen. Teorileri araştırırsan anlarsın demek istediğim şeyi. Ancak dediğin gibi patlama ve daha sonrası üstünde duruluyor daha çok çünkü daha gerçekçi sonuçlar elde edilebilir bu şekilde.
  • 13-04-2015, 19:28:38
    #50
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey yoktur senin dediğin kayıtlara öldü diye geçip aslında ölmemiş insanların bir şekilde tekrar ölmediğinin anlaşılmasıdır. Yada kalbi durur ama beyin ölümü gerçekleşmemiştir.
    Sen tıp mı okudun? bak İtalyan okumuş yaparım diyor yapar nasıl yapacağı bizi ilgilendirmez nasıl ki beyin ölümü gerçekleşenler bile makineye bağlı yaşıyorsa bir şekil bağlarlar bir yerlere hallederler sen neden direk olmaz diyorsun ki?
    Eğer bu kadar iddialı isen yaz bir karşı tez de görelim direk olmaz a bağlama.
    Ona bakarsan ilk yıllarında da kan nakili olanlar ölüyordu çünkü vücut diğer gruptan olan kanı kabul etmediği için sonradan anlaşıldı gruplar vs olduğu da en son yerine oturdu taşlar belki buda ilerde oturur, mümkün olur he ne dedin?
  • 13-04-2015, 19:37:25
    #51
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen tıp mı okudun? bak İtalyan okumuş yaparım diyor yapar nasıl yapacağı bizi ilgilendirmez nasıl ki beyin ölümü gerçekleşenler bile makineye bağlı yaşıyorsa bir şekil bağlarlar bir yerlere hallederler sen neden direk olmaz diyorsun ki?
    Eğer bu kadar iddialı isen yaz bir karşı tez de görelim direk olmaz a bağlama.
    Ona bakarsan ilk yıllarında da kan nakili olanlar ölüyordu çünkü vücut diğer gruptan olan kanı kabul etmediği için sonradan anlaşıldı gruplar vs olduğu da en son yerine oturdu taşlar belki buda ilerde oturur, mümkün olur he ne dedin?
    Beyin ölümü gerçekleşenler makineye bağlanmaz, bu hastaların beyin ölümleri gerçekleşmemiştir ancak bilinçleri kapalıdır. İtalyan arkadaş ölüyü diriltme peşinde değil kafa nakli yapma peşinde. Beyin çalışıyorken bedeni değiştirecek.
  • 13-04-2015, 20:50:59
    #52
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyin ölümü gerçekleşenler makineye bağlanmaz, bu hastaların beyin ölümleri gerçekleşmemiştir ancak bilinçleri kapalıdır. İtalyan arkadaş ölüyü diriltme peşinde değil kafa nakli yapma peşinde. Beyin çalışıyorken bedeni değiştirecek.
    Tamam işte bizde onu diyoruz beyin ölümü gerçekleşenleri bile yaşatabiliyorlar,
    Sonra ex olup tekrar dirilenler var kalp masajı vs ile neyse özetle bu adam bu işi yapabilme ihtimali var yani yok değil eğer hala yapamaz diyorsan at tezini ortaya da görelim.
  • 13-04-2015, 22:53:54
    #53
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey yoktur senin dediğin kayıtlara öldü diye geçip aslında ölmemiş insanların bir şekilde tekrar ölmediğinin anlaşılmasıdır. Yada kalbi durur ama beyin ölümü gerçekleşmemiştir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:07:53 -->-> Daha önceki mesaj 16:59:59 --



    Bing bang bile teori aşamasındadır. Zaten kesinliğini ispatlamak mümkün olamayabilir. Bunun gibi farklı teorilerde mevut. Patlama olsa bile daha öncesini bilim insanları araştırıyor ben değilim araştıran yada düşünen. Teorileri araştırırsan anlarsın demek istediğim şeyi. Ancak dediğin gibi patlama ve daha sonrası üstünde duruluyor daha çok çünkü daha gerçekçi sonuçlar elde edilebilir bu şekilde.
    Teorileri zaten biliyorum, bir kısmını en azından. Günde 500 teori ortaya atılıyor 500 teori yıkılıyor. Ama en sağlamı big bang ve big bang için dediğim şey geçerli. Eğer öncesini araştıran bilimadamı falan varsa Google'de arıyordur.
  • 13-04-2015, 23:40:28
    #54
    En azından deneyecek. Bilim için. Bizim için. Bilim adamları denemese, yanılmasa organ nakli olur muydu, hastalıklarımıza çare bulur muyduk. Adam düşünüyor. Çalışıyor. Deniyor. Belki kafa nakli başarısız olacak ama bu deneyle başka şeyler bulacaklar. Başka sırlar çözülecek. Bilim bu. Biz ne yapıyoruz? Koskoca hiçbir şey.