abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir şey yoktur senin dediğin kayıtlara öldü diye geçip aslında ölmemiş insanların bir şekilde tekrar ölmediğinin anlaşılmasıdır. Yada kalbi durur ama beyin ölümü gerçekleşmemiştir.
Sen tıp mı okudun? bak İtalyan okumuş yaparım diyor yapar nasıl yapacağı bizi ilgilendirmez nasıl ki beyin ölümü gerçekleşenler bile makineye bağlı yaşıyorsa bir şekil bağlarlar bir yerlere hallederler sen neden direk olmaz diyorsun ki?
Eğer bu kadar iddialı isen yaz bir karşı tez de görelim direk olmaz a bağlama.
Ona bakarsan ilk yıllarında da kan nakili olanlar ölüyordu çünkü vücut diğer gruptan olan kanı kabul etmediği için sonradan anlaşıldı gruplar vs olduğu da en son yerine oturdu taşlar belki buda ilerde oturur, mümkün olur he ne dedin?