HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ex olup tekrar dirilenler oluyor.
Yani ölüm sonra tekrar canlananlar hal öyle olunca buda olabilir yani ISID'in yaptığı gibi ekmek bıçağı ile kafayı kesip diğer kişiye dikmeyecek ya vardır bir yolu damarları vs bağlar bir yere herhalde yapar mı yaparlar sıkıntı yok hafız.
Böyle bir şey yoktur senin dediğin kayıtlara öldü diye geçip aslında ölmemiş insanların bir şekilde tekrar ölmediğinin anlaşılmasıdır. Yada kalbi durur ama beyin ölümü gerçekleşmemiştir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:07:53 -->-> Daha önceki mesaj 16:59:59 --

WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeterince iyi okumadığını düşünerek ;

Zaten düşülen en büyük hata da evrenin oluşum hammaddesi ya da öncekini düşünmek. Diyoruz ki Big Bang zaten her şeyin başlangıcıydı. Maddeselliğin, zamanın... Öncesini düşünmek yanlış olur. Kuzey kutbunun kuzeyinde ne var demek gibi. Zaten kuzeyin kuzey olmasını belirleyen kuzey kutbudur.
Yapılan araştırmalar da öncesini değil, o anda neler olduğunu anlamak için yapılıyor.
Bing bang bile teori aşamasındadır. Zaten kesinliğini ispatlamak mümkün olamayabilir. Bunun gibi farklı teorilerde mevut. Patlama olsa bile daha öncesini bilim insanları araştırıyor ben değilim araştıran yada düşünen. Teorileri araştırırsan anlarsın demek istediğim şeyi. Ancak dediğin gibi patlama ve daha sonrası üstünde duruluyor daha çok çünkü daha gerçekçi sonuçlar elde edilebilir bu şekilde.