• 14-04-2015, 01:30:23
    #55
    bir biyolog olarak görüşlerimi yazayım.
    o kadar parayı bana verseler elime neşter kerpeten alıp girişirim.ölürse bizimdir ölmezse hiç bizim olmamıştır. )

    bu deney bir çok kez yapılmış ama başarılı olunamamış.ama olunması için sebeb yok.sonuçta fiziksel bağlantılar yapıldığında beyin vucut uyumu çok temiz bir odada uzun soluklu bir komadan sonra oluşacaktır.buradaki en önemli sorun sinirlerin bağlana bilmesi.bu halledilirse gerisi gelir.beyin vucut organlarındaki değişimlere çok hızlı adapte olabiliyor.
    adamlar basketbolcuların gözüne özel açılı bir gözlük takıp görüntüyü 30 40 derece bir tarafa kaydırıyorlar.basketbolcular ilk denemeler de potoyı sürekli ıskalıyorlar ama yarım saat gibi bir sürede beyin yeni görüntüye adepte oluyor.gözlükleri çıkarınca bir yarım saat daha çalışmaları gerekmişti.Allah kaliteli yaratmış beynimizi.

    -ruh filan öyle şeyleri çok takmamak lazım,bu bedene giren ruh başka bir bedene de girebilir.(şahsen ne dinen nede bilimsel olarak ruh var mı yok mu emin değilim.çok değişik teorilerim var)
    -ölüm kavramı çok karışık bir kavram.eskiden solunum durmasını ölüm olarak adlandırıllarmış,bu daha sonra kalp durması olmuş.sonradan,sonradan bitkisel hayata ölüm durması demişler,bitkisel hayattan çıkanlar oldukça .beyin ölümü kavramı ortaya çıkmış.yeni kavramlar da ortaya çıkabilir.
    bitkiler dondurulultuktan yüzyıllar sonra bile canlılıklarını devam ettirebiliyorlar,ölmüş gibi görünen bakteriler şakır şakır canlana biliyorlar.
    -Gidin bir hamur mayası alın bakın bakalım hiç canlıya benziyor mu,canlanıp çoğalması için 1 damla su yeterli oluyor.
    bu yüzden beyin nakli oldu diye kimse ölüyü canlandırmış olmaz,kimse inancından vaz geçmez.

    sonuç olarak olur hocam bugün olmazsa yarın olur ama olur.

    http://www.sizinti.com.tr/konular/ay...-sinirler.html
    okumanızı tavsiye ederim
  • 14-04-2015, 02:33:27
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Hepimiz biliyoruz ki bilimin gelişmesinde en büyük neden her zaman alakasız siyasal vs. konulardır. 2015 Yılında dahi 30 kat trilyon ile yapıldığı halde imkansız gözüyle baktığınız bu işlemin bir benzeri, 1940 yılında Sovyet Deneyi olarak gerçekleştirilmiş ve kısmi başarılara yol açmıştır.

    2. Dünya Savaşı etkisi, siyasal önlemeler, maddi ve teknik eksikliklere rağmen başı vücudundan kopmuş, kalbi ve ciğerleri parçalanmış bir köpeği canlandırıp dış tepkilerini ölçmeyi başardılar. Şu imkansız bakış açınızı geliştirin..
  • 14-04-2015, 10:20:10
    #57
    Yahu sanki yapılacak şey çok basitmiş gibi yapanlarında daha önceden tecrübe sahibi olduğunu mu sanıyorsunuz anlamıyorum. Daha komaya giren insanları bile ayıltamıyorlar. Bu denek ölecek yaşama ihtimali ve sağlıklı olarak ayağa kalkma ihtimali sıfıra yakın. Ayrıca organ nakli yapılan bireyler yaşama ihtimali olduğu için buna razı oluyorlar, bu denek ise zaten yaşamaktan umudunu kesmiş. Böyle kaç denek bulup deneme yapabilecekler acaba merak ediyorum. 3-5 tanesini acı çektirerek öldürürler daha sonrada gönüllü kimseyi bulamazlar diye düşünüyorum. Köpeklerde yapıldığını yazmışsınız daha önceden şimdi neden yapılmıyor o halde bu deneyler. Yapılabilir mi olasılıklar her zaman var ama bugün değil. Deneyin sonucunu hiç merak etmiyorum açıkçası, bilimde devrim olmaz benim için. Önce kanser hastalığına çözüm bulsunlar sonra böyle aşırı şeylere odaklansınlar. Zaten odaklanan da yoktur belkide bir delinin aklına geldi destek buldu böyle bir şeye girişiyor. Hele durun belkide gönüllü olan hasta vazgeçecek başka bir enayi bulabilirler mi bilmiyorum. Belkide bilim için siz denek olursunuz?
  • 14-04-2015, 10:37:08
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ameliyathanede korku filmini aratmayan sahneler
  • 14-04-2015, 17:10:05
    #59
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sanki yapılacak şey çok basitmiş gibi yapanlarında daha önceden tecrübe sahibi olduğunu mu sanıyorsunuz anlamıyorum. Daha komaya giren insanları bile ayıltamıyorlar. Bu denek ölecek yaşama ihtimali ve sağlıklı olarak ayağa kalkma ihtimali sıfıra yakın. Ayrıca organ nakli yapılan bireyler yaşama ihtimali olduğu için buna razı oluyorlar, bu denek ise zaten yaşamaktan umudunu kesmiş. Böyle kaç denek bulup deneme yapabilecekler acaba merak ediyorum. 3-5 tanesini acı çektirerek öldürürler daha sonrada gönüllü kimseyi bulamazlar diye düşünüyorum. Köpeklerde yapıldığını yazmışsınız daha önceden şimdi neden yapılmıyor o halde bu deneyler. Yapılabilir mi olasılıklar her zaman var ama bugün değil. Deneyin sonucunu hiç merak etmiyorum açıkçası, bilimde devrim olmaz benim için. Önce kanser hastalığına çözüm bulsunlar sonra böyle aşırı şeylere odaklansınlar. Zaten odaklanan da yoktur belkide bir delinin aklına geldi destek buldu böyle bir şeye girişiyor. Hele durun belkide gönüllü olan hasta vazgeçecek başka bir enayi bulabilirler mi bilmiyorum. Belkide bilim için siz denek olursunuz?
    O zaman tezini yaz okuyalım sayın yazar.
  • 14-04-2015, 17:21:22
    #60
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sanki yapılacak şey çok basitmiş gibi yapanlarında daha önceden tecrübe sahibi olduğunu mu sanıyorsunuz anlamıyorum. Daha komaya giren insanları bile ayıltamıyorlar. Bu denek ölecek yaşama ihtimali ve sağlıklı olarak ayağa kalkma ihtimali sıfıra yakın. Ayrıca organ nakli yapılan bireyler yaşama ihtimali olduğu için buna razı oluyorlar, bu denek ise zaten yaşamaktan umudunu kesmiş. Böyle kaç denek bulup deneme yapabilecekler acaba merak ediyorum. 3-5 tanesini acı çektirerek öldürürler daha sonrada gönüllü kimseyi bulamazlar diye düşünüyorum. Köpeklerde yapıldığını yazmışsınız daha önceden şimdi neden yapılmıyor o halde bu deneyler. Yapılabilir mi olasılıklar her zaman var ama bugün değil. Deneyin sonucunu hiç merak etmiyorum açıkçası, bilimde devrim olmaz benim için. Önce kanser hastalığına çözüm bulsunlar sonra böyle aşırı şeylere odaklansınlar. Zaten odaklanan da yoktur belkide bir delinin aklına geldi destek buldu böyle bir şeye girişiyor. Hele durun belkide gönüllü olan hasta vazgeçecek başka bir enayi bulabilirler mi bilmiyorum. Belkide bilim için siz denek olursunuz?
    vebadan kaç bin insan öldü? o zaman da çaresi yoktu bu kanserin çaresinin olmadığı anlamına gelmez. en son vebadan ölen birisini tanıyor musun ? ben şahsen tanımıyorum. şuan herkes kanserden ölebilir ama belki bi 10 sene sonra aynı vebanın şuanki durumu gibi olacaktır. bilim sürekli gelişiyor. insan oğlu sürekli araştırıyor. sonucu belli diye kesip atsalardı şuan vebadan ölmüş olabilirdik. tabi ki bunları yapmak bazı şeyleri inkar etmek demek değil. beyin vermişler kullanabilenlerin önlerini açmak yerine bu kadar kesin yargılarla kestirip atılmamalı. bırakalım denesin olup olmamasını da geçtim hiç başlamamaktan iyidir.
  • 14-04-2015, 17:58:29
    #61
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vebadan kaç bin insan öldü? o zaman da çaresi yoktu bu kanserin çaresinin olmadığı anlamına gelmez. en son vebadan ölen birisini tanıyor musun ? ben şahsen tanımıyorum. şuan herkes kanserden ölebilir ama belki bi 10 sene sonra aynı vebanın şuanki durumu gibi olacaktır. bilim sürekli gelişiyor. insan oğlu sürekli araştırıyor. sonucu belli diye kesip atsalardı şuan vebadan ölmüş olabilirdik. tabi ki bunları yapmak bazı şeyleri inkar etmek demek değil. beyin vermişler kullanabilenlerin önlerini açmak yerine bu kadar kesin yargılarla kestirip atılmamalı. bırakalım denesin olup olmamasını da geçtim hiç başlamamaktan iyidir.
    Benim itiraz ettiğim bir nokta yok ki. Denekte razı zaten bizi bağlayan bir durum söz konusu değil. Sonucunu merak ederdim aslında ama deneğin öleceğini düşündüğüm için merak edeceğim bir şey söz konusu değil. Ama hemen ölmezse, daha sonra ölürse çıkan sonuç ilgimi çekecektir.
  • 15-04-2015, 18:20:05
    #63
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldu da yüz ameliyatı yapanlar daha sonra ölebiliyor. Aynı şekilde organ naklinden sonrada ölümler olabiliyor. Bu ise henüz planlanmayan bir şey olabileceği öngörüldüğü için değil denemede olsa tarihe geçme girişiminden başka bir şey değil.
    hocam bi gün olumlu bir mesaj yazdıgını göreyim kafamı kıracam