abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu sanki yapılacak şey çok basitmiş gibi yapanlarında daha önceden tecrübe sahibi olduğunu mu sanıyorsunuz anlamıyorum. Daha komaya giren insanları bile ayıltamıyorlar. Bu denek ölecek yaşama ihtimali ve sağlıklı olarak ayağa kalkma ihtimali sıfıra yakın. Ayrıca organ nakli yapılan bireyler yaşama ihtimali olduğu için buna razı oluyorlar, bu denek ise zaten yaşamaktan umudunu kesmiş. Böyle kaç denek bulup deneme yapabilecekler acaba merak ediyorum. 3-5 tanesini acı çektirerek öldürürler daha sonrada gönüllü kimseyi bulamazlar diye düşünüyorum. Köpeklerde yapıldığını yazmışsınız daha önceden şimdi neden yapılmıyor o halde bu deneyler. Yapılabilir mi olasılıklar her zaman var ama bugün değil. Deneyin sonucunu hiç merak etmiyorum açıkçası, bilimde devrim olmaz benim için. Önce kanser hastalığına çözüm bulsunlar sonra böyle aşırı şeylere odaklansınlar. Zaten odaklanan da yoktur belkide bir delinin aklına geldi destek buldu böyle bir şeye girişiyor. Hele durun belkide gönüllü olan hasta vazgeçecek başka bir enayi bulabilirler mi bilmiyorum. Belkide bilim için siz denek olursunuz?
vebadan kaç bin insan öldü? o zaman da çaresi yoktu bu kanserin çaresinin olmadığı anlamına gelmez. en son vebadan ölen birisini tanıyor musun ? ben şahsen tanımıyorum. şuan herkes kanserden ölebilir ama belki bi 10 sene sonra aynı vebanın şuanki durumu gibi olacaktır. bilim sürekli gelişiyor. insan oğlu sürekli araştırıyor. sonucu belli diye kesip atsalardı şuan vebadan ölmüş olabilirdik. tabi ki bunları yapmak bazı şeyleri inkar etmek demek değil. beyin vermişler kullanabilenlerin önlerini açmak yerine bu kadar kesin yargılarla kestirip atılmamalı. bırakalım denesin olup olmamasını da geçtim hiç başlamamaktan iyidir.