• 30-03-2015, 18:14:51
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Bende 116i alma arifesindeyim aynı yorumlar bana geldi konuyu açan arkadaşın psikolojisini az çok anlayabiliyorum bu kötü yorumlardan etkilenmeyerek aralarından iylerini kendine alırki bende öyle yaptım Hayatımda o kadar yaptığım yanlış oldu bi yanlışta bmw den gelsin diyip arayışa başladım bakalım hayırlısı.Aracı baya kullandım araç gerçekten çok ufak 2 kişilik desem yeridir.Bmw konforu vermiyor diyen arkadaşlar üstüne 20 - 30bin daha koyarsak bmw konforuna erişiriz.Ne kadar para , o kadar köfte.Konuyu açan arkadaş ne dersek diyelim arabayı alıcak çünkü ben 6 aydır 116 araştırıyorum her açılan konuda konu sahibi ilk başta yorum ister sonra bu arabayı savunmaya geçer Allah kazasız kullanmayı nasip etsin diyelim
  • 30-03-2015, 18:27:15
    #29
    çok yakıyor ama benzinli hocam =)
  • 01-04-2015, 15:08:09
    #30
    Üyeliği durduruldu
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F20 kasa almayacaksanız hiç almayın, diğer seçeneklere bakın.
    F20 ve eski kasa ile arasında dağlar, tepeler, okyanuslar var
    Merhaba

    F20 kasaları bilmiyorum , bu konuda bilgi verirmisiniz

    Diğer değerli yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar.Birkez daha dile getireyim; yakıtı göz ardı ediyorum zaten keyfi bineceğim için yakıtla bir işim yok
  • 01-04-2015, 17:08:22
    #31
    1.16 halamda vardı ve aldığına bin pişman oldu, 1 sene de zor sattı, opelastra tavsiye ederim
  • 01-04-2015, 17:40:09
    #32
    LineDatacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    F20 kasaları bilmiyorum , bu konuda bilgi verirmisiniz

    Diğer değerli yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar.Birkez daha dile getireyim; yakıtı göz ardı ediyorum zaten keyfi bineceğim için yakıtla bir işim yok
    Yeni turbo motorlar var basınca gidiyor, eskilerden keyif değil stres alırsınız.
    Ayrıca eskiler kümes gibiyken yeniler çok kaliteli.
    Yakıt olarak da arada %50 fark cıkar. Birisi 8LT yakarken birisi 12lt civarlarında yakıyor. Bütçeniz varsa 2012 model ve sonrası dusunun yoksa bence GOLF en ıyı alternatıf
  • 01-04-2015, 17:41:59
    #33
    Üyeliği durduruldu
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni turbo motorlar var basınca gidiyor, eskilerden keyif değil stres alırsınız.
    Ayrıca eskiler kümes gibiyken yeniler çok kaliteli.
    Yakıt olarak da arada %50 fark cıkar. Birisi 8LT yakarken birisi 12lt civarlarında yakıyor. Bütçeniz varsa 2012 model ve sonrası dusunun yoksa bence GOLF en ıyı alternatıf
    Merhaba

    Hocam yakıt olarak bir sıkıntım olmayacak , zaten gerekirse lpg de kullanıcağım aracı.Demek istediğim aracın motoru ile ilgili veya donanımlarıyla alakalı bir problem yaşarmıyım.
  • 01-04-2015, 17:44:40
    #34
    LineDatacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Hocam yakıt olarak bir sıkıntım olmayacak , zaten gerekirse lpg de kullanıcağım aracı.Demek istediğim aracın motoru ile ilgili veya donanımlarıyla alakalı bir problem yaşarmıyım.
    En basit şekliyle, yeterli donanım yok, fakat bütçeniz ona yetıyorsa alın deneyin. Araç pek gitmiyor, o yuzden keyıf almanız zor.

    Yenı kasalar turbo oldugundan dolayı Chip ile 185hp güç elde edersınız.
  • 01-04-2015, 18:01:18
    #35
    Üyeliği durduruldu
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En basit şekliyle, yeterli donanım yok, fakat bütçeniz ona yetıyorsa alın deneyin. Araç pek gitmiyor, o yuzden keyıf almanız zor.

    Yenı kasalar turbo oldugundan dolayı Chip ile 185hp güç elde edersınız.
    Merhaba

    Yeni kasalar 2 katı fiyatına olduğu için bütcemi aşmaktadır.

    İnternette böyle birçok yorum mevcut

  • 09-11-2015, 09:39:50
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    Aracı aldım yaklaşık 4 aydır severek ve keyifle biniyorum.

    Aracın bir görüntüsü (M paket haline kendim getirdim)



    Aracın eski görünümü



    Buda araç gitmiyor diyenlere gelsin (lpg de denendi - benzinde %15 performans artışı var)



    Araçdan alıcaklara tavsiyem

    1.Benzinde 50 krş yakmaktadır - Lpg de uzun yol 20 şehir içi 23 kuruş yakmaktadır.Prins harici tüplü olanından almayınız uyum sağlamıyor
    2.Varsa imkam M Paket Alınız
    3.Yine imkan varsa 1.8 motor alınız (bir süre sonra insan daha fazla performans istiyor)