AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni turbo motorlar var basınca gidiyor, eskilerden keyif değil stres alırsınız.
Ayrıca eskiler kümes gibiyken yeniler çok kaliteli.
Yakıt olarak da arada %50 fark cıkar. Birisi 8LT yakarken birisi 12lt civarlarında yakıyor. Bütçeniz varsa 2012 model ve sonrası dusunun yoksa bence GOLF en ıyı alternatıf
Merhaba

Hocam yakıt olarak bir sıkıntım olmayacak , zaten gerekirse lpg de kullanıcağım aracı.Demek istediğim aracın motoru ile ilgili veya donanımlarıyla alakalı bir problem yaşarmıyım.