Merhaba
Aracı aldım yaklaşık 4 aydır severek ve keyifle biniyorum.
Aracın bir görüntüsü (M paket haline kendim getirdim)
Aracın eski görünümü
Buda araç gitmiyor diyenlere gelsin

(lpg de denendi - benzinde %15 performans artışı var)
Araçdan alıcaklara tavsiyem
1.Benzinde 50 krş yakmaktadır - Lpg de uzun yol 20 şehir içi 23 kuruş yakmaktadır.Prins harici tüplü olanından almayınız uyum sağlamıyor
2.Varsa imkam M Paket Alınız
3.Yine imkan varsa 1.8 motor alınız (bir süre sonra insan daha fazla performans istiyor)