LineDatacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

F20 kasaları bilmiyorum , bu konuda bilgi verirmisiniz

Diğer değerli yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar.Birkez daha dile getireyim; yakıtı göz ardı ediyorum zaten keyfi bineceğim için yakıtla bir işim yok
Yeni turbo motorlar var basınca gidiyor, eskilerden keyif değil stres alırsınız.
Ayrıca eskiler kümes gibiyken yeniler çok kaliteli.
Yakıt olarak da arada %50 fark cıkar. Birisi 8LT yakarken birisi 12lt civarlarında yakıyor. Bütçeniz varsa 2012 model ve sonrası dusunun yoksa bence GOLF en ıyı alternatıf