Bende 116i alma arifesindeyim aynı yorumlar bana geldi konuyu açan arkadaşın psikolojisini az çok anlayabiliyorum bu kötü yorumlardan etkilenmeyerek aralarından iylerini kendine alırki bende öyle yaptım

Hayatımda o kadar yaptığım yanlış oldu bi yanlışta bmw den gelsin diyip arayışa başladım bakalım hayırlısı.Aracı baya kullandım araç gerçekten çok ufak 2 kişilik desem yeridir.Bmw konforu vermiyor diyen arkadaşlar üstüne 20 - 30bin daha koyarsak bmw konforuna erişiriz.Ne kadar para , o kadar köfte.Konuyu açan arkadaş ne dersek diyelim arabayı alıcak çünkü ben 6 aydır 116 araştırıyorum her açılan konuda konu sahibi ilk başta yorum ister sonra bu arabayı savunmaya geçer

Allah kazasız kullanmayı nasip etsin diyelim