Merhaba
Hocam yakıt olarak bir sıkıntım olmayacak , zaten gerekirse lpg de kullanıcağım aracı.Demek istediğim aracın motoru ile ilgili veya donanımlarıyla alakalı bir problem yaşarmıyım.
En basit şekliyle, yeterli donanım yok, fakat bütçeniz ona yetıyorsa alın deneyin. Araç pek gitmiyor, o yuzden keyıf almanız zor.
Yenı kasalar turbo oldugundan dolayı Chip ile 185hp güç elde edersınız.