• 01-03-2015, 15:01:40
    #1
    Güncelleme: Vatani görevimi 25.02.2016 tarihinde başarıyla tamamladım arkadaşlar. Tekrar r10 ailesine katılmak çok güzel bir duygu

    Merhaba arkadaşlar Umarım iyisinizdir.

    Yaklaşık 1 ay önce vatan görevini yapmak üzere aranızdan ayrıldım.

    Çok şükür 21 gün süren acemiliği Amasya`da başarıyla tamamladım.

    Emin olun hepinizi ve buradaki arkadaşlık ortamını çok özledim. Çok şükür Dağıtım izninde hem evimde sevdiklerimle beraber hasret gideriyorum, hemde kısa bir sürede olsa aranıza tekrardan dönmenin mutluluğunu yaşıyorum.

    Usta birliğim şanslıyım sanırım çok iyi bir yere çıktı

    Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı Tören Tabur Komutanlığı - Çankaya / Ankara

    Allah izniyle buradaki 10 ay süremide tamamlayıp en kısa sürede aranıza dönme niyetindeyim

    Allah tüm vatani görevini yapmakta olan kardeşlerimizin yardımcısı olsun..

    Herkes kendine iyi baksın
  • 01-03-2015, 17:01:17
    #2
    Geçmiş olsun hocam tören taburundaymıssın 7/24 mıntıkaya hazır olun bi yaprak düşşe sizin taburu topluyolar.
    Bende cumhurbaskanlıgı muhafız alayı komutan konutları muhafız komando bölüğünde yaptım 25 Nolu niz. çavuşuydum Paşaların girip çıktıgı nizamiyedir.
  • 01-03-2015, 17:09:46
    #3
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam tören taburundaymıssın 7/24 mıntıkaya hazır olun bi yaprak düşşe sizin taburu topluyolar.
    Bende cumhurbaskanlıgı muhafız alayı komutan konutları muhafız komando bölüğünde yaptım 25 Nolu niz. çavuşuydum Paşaların girip çıktıgı nizamiyedir.
    Eğitimler zor, Koşullar iyi denildi bakalım artık gidip göreceğiz

    Gerçi oraya gidince bir ön eleme daha olabileceği söylendi bize, ihtiyaca göre sadece tören değil diğer hizmet birimlerinede aktarılabilirmişiz..
  • 01-03-2015, 17:17:31
    #4
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimler zor, Koşullar iyi denildi bakalım artık gidip göreceğiz

    Gerçi oraya gidince bir ön eleme daha olabileceği söylendi bize, ihtiyaca göre sadece tören değil diğer hizmet birimlerinede aktarılabilirmişiz..
    Orda en iyi en rahat yer sosyal tesisler oluyor pek fazla nöbetleri yok ama ya er kantini yada aile kantinine atarsan kendini süper olur .
    Koşulları yemek bakımından çok kötü ama Odalar 5 er kişilik 24 saat sıcak suyunuz var. odalarda tuvalet banyolarınız var bu bakımdan süper ötesi.
    yemeğe gelince oraya gidipte yemekleri güzel diyen bir kişi bulamazsın. çok çok kötüdür börek yaparlar içerisinden gazete kagıdı cıkar yüzbaşı komutanına götürürsün oglum normaldir burda kac kişiye yemek yapılıyor der, der de der yani ilk gittiğinde kantine dahi giremiceksin sol omzuna cumhurbaskanlıgı forsun takılır öyle serbest dolasım kazanırsın
  • 01-03-2015, 17:49:10
    #5
    Oo hayirli olsun kebap yer

    dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
  • 01-03-2015, 21:28:57
    #6
    gayet güzel yer 1 ayı nerde yaptın ? ankara çankaya süper yer keyif yapacaksın ankarada .Televizyondanda seyrederiz seni
  • 01-03-2015, 21:36:29
    #7
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel yer 1 ayı nerde yaptın ? ankara çankaya süper yer keyif yapacaksın ankarada .Televizyondanda seyrederiz seni
    Amasya 15.Piyade Eğitim Tugayında yaptım Havancı olarak
  • 01-03-2015, 21:41:48
    #8
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya 15.Piyade Eğitim Tugayında yaptım Havancı olarak
    dostum bende haziranda tecili bozdurum yetişirse ağustos celbine yetişmezse kasım celbi ile gitmeyi düşünüyorum kısa dönem olarak günlerin nasıl geçti anlatırmısın
  • 01-03-2015, 22:14:03
    #9
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya 15.Piyade Eğitim Tugayında yaptım Havancı olarak
    söylemeyi unuttum sürekli denetlemeler olur hemde öyle basit denetlemeler değil bizzat alayın sorumlusu Genel kurmay 2. Başkanı orgeneral yaşar güler tarafından Sakın denetlemede göze giricem diye calısma hocam yoksa 2 denetlemeye kesin girersin. Gündüz tören eğimi falan alırsın dinlenme payın olmaz sonra haydiii denetleme eğimlerine. Onbaşı veya çavuş olursan törende bildiğin uzman cavus gibi olursun sürekli emir verirsin