• 05-03-2015, 17:26:25
    #10
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bende haziranda tecili bozdurum yetişirse ağustos celbine yetişmezse kasım celbi ile gitmeyi düşünüyorum kısa dönem olarak günlerin nasıl geçti anlatırmısın
    Uzun dönem olarak yapıyorum askerliği hocam

    Ama kısa olsun, uzun olsun yapılan askerlik aynı. Sadece kısa dönem olunca şafak konusunda daha rahat oluyorsun ve çavuş olabilirsen işte o zaman kebap bir askerlik seni bekler.

    Ama genede askeriyede oldukça fazla mantıksız olaylar mevcut. Malum kanun gereği birşey yazmak istemiyorum ama.

    Acemide adam kalp hastası düşünün üzerinde cihazla koşuyor, hasta oluyorsun 2-3 antibiyotik ile geçiştiriyorlar yada yatak istirahati alıyorsun ama genede günde 3-4 kere alınan içtima(yoklama) olayına katılıyorsun, soğukta yada sıcakta hasta hasta beklettikleri için bir türlü iyileşemiyorsun.

    Binbir çeşitte insan var ben çoğundan yaş olarak büyük olduğumdan dolayı hepsi abi diyordu. 2-3 sağlam arkadaş edinip çok şükür 21 gün acemilik süresini tamamladım.

    Umarım usta birliğinide kazasız-belasız 320 günde bitirip sevdiklerimin yanına dönebilirim.

    Askere gidicek arkadaşlara en önemli tavsiyem; Ne fazla önde olun Nede fazla arkada, orta sıralarda söylenenlere kulak verip kimseye bulaşmadan askerliğinizi bitirin.
  • 05-03-2015, 17:49:25
    #11
    geçmiş olsun
    nöbetin mıntıkan karşılaman eksik olmaz
  • 05-03-2015, 17:51:02
    #12
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    nöbetin mıntıkan karşılaman eksik olmaz
    Ne güzel işte hocam en azından zaman ölür gider

    Boş boş oturunca emin olun şafak hiç atmıyor
  • 05-03-2015, 17:54:40
    #13
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel işte hocam en azından zaman ölür gider

    Boş boş oturunca emin olun şafak hiç atmıyor
    kardeş bende muhafızdım... emin ol ilk 3-4 ay uyku saatin 4-4.30 saat olacak..
    ben yazıcıydım. 8 saat mesai akşam 7-10 ve gece 3-5 nöbetine giderdim
    tabi sonra işler değişti.sosyal tesise geçtim subay/astsubay otelinde resepsiyonist olarak gittim. bilgisayarımda internetim vardı. koğuşuda unutmuştum. otelde yatıp kalkıyordum. manitalar felan
  • 05-03-2015, 19:34:31
    #14
    Hocam ben de şu an dağıtım iznindeyim, Amasya'da tamamladım 21 günü, usta birliği Ankara/Gölbaşı çıktı
  • 05-03-2015, 20:26:37
    #15
    iyi yere düşmüşsün bide kısa dönem olsaymışsın iyiymiş
  • 23-04-2016, 00:13:17
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende orada askerliğimi yaptım, askerliğin istesende boş geçmeyecek zaten orada tekçe meydanı var işi olmayanları orada izmarit toplatıyorlar
    Yapacağın görevler
    1-Tören olduğu gün, tören elbisesi ile hazırlanıp törene gitmek
    2-Kule nöbeti
    3-Spor
    4-Tüfekli hareket çalışmaları
    5-Torun beklemek
  • 23-04-2016, 16:38:58
    #17
    Wextron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende orada askerliğimi yaptım, askerliğin istesende boş geçmeyecek zaten orada tekçe meydanı var işi olmayanları orada izmarit toplatıyorlar
    Yapacağın görevler
    1-Tören olduğu gün, tören elbisesi ile hazırlanıp törene gitmek
    2-Kule nöbeti
    3-Spor
    4-Tüfekli hareket çalışmaları
    5-Torun beklemek
    Vatani görevimi 25 Ocak 2016 tarihinde bitirip çoktan evime döndüm hocam

    Dediklerinizin çoğunun fazlasıyla yaptım.

    Görmediğim üst düzey yetkili kalmadı Hey gidi günler hey
  • 23-04-2016, 17:27:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar Umarım iyisinizdir.

    Yaklaşık 1 ay önce vatan görevini yapmak üzere aranızdan ayrıldım.

    Çok şükür 21 gün süren acemiliği Amasya`da başarıyla tamamladım.

    Emin olun hepinizi ve buradaki arkadaşlık ortamını çok özledim. Çok şükür Dağıtım izninde hem evimde sevdiklerimle beraber hasret gideriyorum, hemde kısa bir sürede olsa aranıza tekrardan dönmenin mutluluğunu yaşıyorum.

    Usta birliğim şanslıyım sanırım çok iyi bir yere çıktı

    Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı Tören Tabur Komutanlığı - Çankaya / Ankara

    Allah izniyle buradaki 10 ay süremide tamamlayıp en kısa sürede aranıza dönme niyetindeyim

    Allah tüm vatani görevini yapmakta olan kardeşlerimizin yardımcısı olsun..

    Herkes kendine iyi baksın
    bende amasyalıyım hocam nasıldı acemı birlik?