Merhaba arkadaşlar

Umarım iyisinizdir.
Yaklaşık 1 ay önce vatan görevini yapmak üzere aranızdan ayrıldım.
Çok şükür 21 gün süren acemiliği Amasya`da başarıyla tamamladım.
Emin olun hepinizi ve buradaki arkadaşlık ortamını çok özledim. Çok şükür Dağıtım izninde hem evimde sevdiklerimle beraber hasret gideriyorum, hemde kısa bir sürede olsa aranıza tekrardan dönmenin mutluluğunu yaşıyorum.
Usta birliğim şanslıyım sanırım çok iyi bir yere çıktı
Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı Tören Tabur Komutanlığı - Çankaya / Ankara
Allah izniyle buradaki 10 ay süremide tamamlayıp en kısa sürede aranıza dönme niyetindeyim
Allah tüm vatani görevini yapmakta olan kardeşlerimizin yardımcısı olsun..
Herkes kendine iyi baksın
bende amasyalıyım hocam nasıldı acemı birlik?