Bende orada askerliğimi yaptım, askerliğin istesende boş geçmeyecek zaten orada tekçe meydanı var işi olmayanları orada izmarit toplatıyorlar

Yapacağın görevler
1-Tören olduğu gün, tören elbisesi ile hazırlanıp törene gitmek
2-Kule nöbeti
3-Spor
4-Tüfekli hareket çalışmaları
5-Torun beklemek
Vatani görevimi 25 Ocak 2016 tarihinde bitirip çoktan evime döndüm hocam
Dediklerinizin çoğunun fazlasıyla yaptım.
Görmediğim üst düzey yetkili kalmadı

Hey gidi günler hey