Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel işte hocam en azından zaman ölür gider

Boş boş oturunca emin olun şafak hiç atmıyor
kardeş bende muhafızdım... emin ol ilk 3-4 ay uyku saatin 4-4.30 saat olacak..
ben yazıcıydım. 8 saat mesai akşam 7-10 ve gece 3-5 nöbetine giderdim
tabi sonra işler değişti.sosyal tesise geçtim subay/astsubay otelinde resepsiyonist olarak gittim. bilgisayarımda internetim vardı. koğuşuda unutmuştum. otelde yatıp kalkıyordum. manitalar felan