Geçmiş olsun hocam tören taburundaymıssın 7/24 mıntıkaya hazır olun bi yaprak düşşe sizin taburu topluyolar.
Bende cumhurbaskanlıgı muhafız alayı komutan konutları muhafız komando bölüğünde yaptım 25 Nolu niz. çavuşuydum Paşaların girip çıktıgı nizamiyedir.