Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amasya 15.Piyade Eğitim Tugayında yaptım Havancı olarak
dostum bende haziranda tecili bozdurum yetişirse ağustos celbine yetişmezse kasım celbi ile gitmeyi düşünüyorum kısa dönem olarak günlerin nasıl geçti anlatırmısın